A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező

Válassza ki milyen témában ír *

Kérjük adja meg kapcsolattartási adatait


Előfizető neve
Telefonszám
+36
Pl.: 208765432
E-mail cím *
E-mail cím újra *
Szerződésszám * A szerződésszám vagy kártyaszám közül az egyik megadása kötelező. Hol találom?
„mindigTV PRÉMIUM” kártyaazonosító szám vagy VSC ID számsor *
Hol találom: „mindigTV PRÉMIUM” kártyaazonosító szám?
VSC ID számsor?
Pl.: 020013279863
vagy Pl: 2512153571
Születési idő *
Pl.: 1936.05.11
A születési idő vagy cégjegyzékszám közül az egyik megadása kötelező.
Cégjegyzékszám *
Kérdés/Kérés/Probléma részletes leírása * Maximum 2000 karakter
Az adatkezelési tájékoztatót megismertem *
Hozzájárulok, hogy bejelentésem tárgyában a gyorsabb ügyintézés érdekében e-mailben vagy telefonon megkeressenek *
Támogatott fájl kiterjesztések: ".jpg", ".jpeg", ".pdf"

Kizárólag az minősül Előfizetői Hibabejelentésnek ezen a felületen, amelyet az Előfizető a Műszaki hibabejelentés menüponton keresztül tesz vagy juttat el a Szolgáltató részére, s a bejelentés a szolgáltatás minőségének romlásával, mennyiségének csökkenésével vagy az igénybe vehetőség megszűnésével kapcsolatos. Minden egyéb menüponton keresztül tett bejelentés nem minősül Hibabejelentésnek.